Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sabtu, 19 April 2014 | 4:36 PG | 0 Atasinchi






hey wassup u all !
hey there !!
awak semua sehat , saye sehat je heheh , now i want to share with u all my experience when go to 
Bandung , Indonesia . let me start !  time tue taon lepas dah 2013 mase cuti sekolah , ayah ajak pegi jalan-jalan igt nak pegi mane upeye Bandung , aku pon kata ok !! no hal je hhahax..aku pegi ngan family n sepupu aku wau dengan tak sabarnye aku teros packing barang siap2 nak p sne haahah , aku bertolak dri sini pukul 12 tgh malam ke KLIA , mase perjalanan aku 3 jam setengah . sampai KLIA pukul 3 :30 pagi. opss lupe time tu aku pegi ngan rombongan lah huhu...flight aku pukul 9 pagi so kene lah tguu 5 jam penat doh tunggu ! kene pegi awal sbb kitaorang pegi sekali ngan Dato ' n cucunya dorang plak nak pegi Sabah so kene la pegi awal kan ! bosan toi tggu , so dipendekkan cer kul 9 pagi kita org dah kne bertolak ia mengambil mase tok aku pergi ke Jakarta dulu perjalan dalam 1 jam 45 minit  lame gakkan ngantok siot aku pon tido ah dengan lenanya hahha...sampai lam kul 
10: 45 pagi dah sampai teros makan hahah lapor doh dgn tak mandinya lagi hish...malo doh klo org tahu hahha...lepas makan pusing sekejap di Jakarta pastu terus go tu Bandung!! perjalan dri Jakarta ke Bandung mengambil mase 5 jam bese2...kalo jem mengambil mase 6 hingga 12 jam , pergh !!! lame gile uh !!! kebas ponggong aku naek bas !!!! so sampai sini nanti ade sambungan nye lagi bye !!! assalamualaikum !

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ it's me ◕


Holla ! my name is nur athiqah call me atiqah . :)
Bisik ku pada bulan Kembalikan temankuKekasihku, syurgakuTanpa dia malam menemaniku Sepi memelukkuBulan jangan biar siang biar malam ini kelam Biar ia sepi sepertiku ♥♥♥.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Music ◕




Gratisan Musik
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google