Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Jumaat, 25 Januari 2013 | 3:27 PG | 0 Atasinchi


Hye ini sepupu aku dan kawan aku paling aku syg kat dunia nie , she is my lovely best friend n my cousin that i have in the world i love her so much . Dia selalu ade bila aku dalam senang mahupon susah .I will never forget her in my heart wah ! macam pasangan bercinta plak .Huhu33 lupe plak name dye Nurul Anis Shafika . walaupon rumah kami jauh tpi kita orang selalu kontek n takpon selalu pegi umah dye walaupon jauhnye hanye la 10 KM dari rumah aku .walaupon jarak jauh hati kami xpernah berubah huhu . dye satu kepala ngan aku tau sebab tue dye adalah yang terbaik ! ok lah ini utk penerangan sahaja nanti aku cerita lagi kisah kawan-kawan aku n about her . tata ( cheers ) !


FUTURE


_______________________________________
◕ it's me ◕


Holla ! my name is nur athiqah call me atiqah . :)
Bisik ku pada bulan Kembalikan temankuKekasihku, syurgakuTanpa dia malam menemaniku Sepi memelukkuBulan jangan biar siang biar malam ini kelam Biar ia sepi sepertiku ♥♥♥.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Music ◕




Gratisan Musik
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google